fredag den 4. januar 2008

3 uger til afgang!!

Ja, så er der så kun tre små uger tilbage, før min praktik i Vietnam starter.

For to dage siden landede jeg efter at have holdt nytår i England og om en uge tager jeg med familien på skiferie i Sverige.

Alt det rejseri gør at mine tanker ikke rigtig er så meget på praktikken, omme på den anden side af jorden.

Men når der så lige som nu, her et kvarter før min fødselsdag slutter falder ro på, kommer alle tankerne pludselig. Puha, det giver altså myrekryb.

Jeg er meget spændt på at skulle afsted, og aner overhovedet ikke hvad jeg kommer ned til.

Alle forberedelser er nu endelig bragt i orden og det skyldes ikke mindst de 5 fantastiske piger jeg skal afsted med. De har squ styr på tingene, så det er jo dejligt.

Nå, men her var lige de første tanker. Der skal nok komme mere!

Ingen kommentarer: